Minicik canlar yitirildi,
Doğmamış rüyalar söndü.
Genç umutlar devrildi,
Bu zulüm artık durmalı mı?
Sözler boğazda düğümlendi,
Yaşama hakkımız elden alındı.
Vatanımız kanla sulandı,
İnsanlık buna susmalı mı?
Eğitim, sağlık yok oldu,
Zalimlik dersini almadı.
Bu vahşet neden son bulmadı?
Ey dünya, şimdi uyan!
"Yanlış," dedi.
"Yanlış olan nedir?"
"Beyaza imza atılmaz...safı da kanun korumaz."
"Yanlış," dedim.
"Yanlış olan nedir?"
"Hukukla sanat dost değil."
"Doğru," dedi.
"Doğru olan nedir?
"Her şey adalete düşman, dostluk mümkün değil."
Neden böyle bir anın içindeydik, neyden bahsediyorduk bilmiyordum ama bu sabaha kadar sürebilecek gibi duruyordu.