Merhaba ben Lotus!
17 yaşındayım ve Eskişehir de yaşıyorum.
Kitap okumayı çok seviyorum ama sınava hazırlık döneminde olduğum için çok fazla okuyamamaktayım.
Umarım bu senemiz kitaplarla, sevgiyle, zenginlikle, hoşgörüyle geçer!
"Tanrı varsa -ki ben olmadığına gerçekten inanıyorum- insan aklının sınırları olduğunu da bilir. Yoksulluğu ,haksızlığı, açgözlülüğü, yapayalnızlığı, bütün bu karmaşayı o yaratmadı mı? Mutlaka çok iyi niyetlerle girişmiştir bu işe, ama sonuçlar bir felaket. Tanrı varsa bu dünyayı erkenden terk etmeyi seçen yaratıklara karşı cömert davranacaktır, hatta bizi burada vakit harcamaya zorladığı için özür bile dileyebilir."