Biri varmış akraba çevresinden tanıştlrmak istemişler ben de daha evde açıklamadım hayatımda ztn biri olduğunu,babaannem 5 yaşındakı kuzenimle saklanbaç için kavga ettiğimi görünce"napsınlar bu kafadan çatlağı" dedi haklı🤣
Bi arkadaş vardı doğum gününü 12 de kutlamak için aşırı uykum varken oturup bekledim 2 saat. Sonra onun bana vermediği değeri hatırladım şimdi kutlamadan uyuyacam sabah derim