Geo karakteri daha kötü bir son hak ediyordu. Calvin in ona yaptıklarına sessiz kalmasaydı Angela hala hayatta olabilirdi. Açıkcası Geo en yakın arkadaşına bunu nasıl yaptı hala anlamıyorum. Geo-Calvin çiftinin çocuğundan da bu beklenirdi dedim okurken. Hak edenler hak ettikleri sonu bulmadı ama güzel kitaptı.
İlk Aşk İlk GünahJennifer Hillier · Yabancı Yayınevi · 2020368 okunma
karakterlerin tanıtımı kısmı çok güzeldi. Loki karakteri ne yaparsa yapsın bana genelde haklı geldi. Loki ve maceraları eğlenceliydi. Kitabı okurken film gibi kafamda canlandı. En sevdiğim ikili Thor/ Loki oldu. Okuması zevkli bir kitaptı.
Bu kitabı okurken aklım hep Jeff te kaldı. Her şey yolunda zannederken arkasından ne işler çevrildi. Polis karaktere zaten ısınamamıştım , haklı da çıktım. Kitabın Çam Ev kısımları günümüz kısımlarından çok daha iyi ve merak ettiriciydi.
Kurtulan KızlarRiley Sager · Yabancı Yayınları · 2018616 okunma
Cherry e bir türlü ısınamadım. Kitapta en çok Cherry in annesine ve köpek yavrusuna üzüldüm. Daniels in Cherry e olan bağlılığı ve inancı bir süre sonra beni sıktı.
Kız ArkadaşMichelle Frances · Yabancı Yayınevi · 2019215 okunma
kitabın fazla abartıldığını düşünüyorum. rachel,anna,tom,scott,megan karakterlerinin hepsi kusurluydu. kitap insanları gerçekten sarhoş,içki kelimelerinden soğutuyor.rachel ezik geldi ezik gitti. meganla scott un arasında başka bir şeyler varmış gibi hissetmiştim en başında,yanlış hissetmişim. kitap ilerliyor(bu sefer rachel sarhoş olup neyi unuttu fikriyle.)