Her davranış bir duygu tarafından hareket ettirilir. O duygu ise bir düşüncenin(algının) ürünüdür. Yani 3D Kuralı (düşünce-duygu-davranış) ile dışa vuran davranışlarımız şekillenir.
... Çünkü eninde sonunda unutursunuz başkalarını, zor olan kendini hatırlamasıdır insanın. Gücünü hatırlaması, insanlığını, kadınlığını hatırlaması, hayatı hatırlaması zordur.