T.
Takip Et
T.
@LucidInterval
Sıkı Okur
1960
198 okur puanı
Temmuz 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Aşkın Celladı ve Diğer Psikoterapi Öyküleri
122/312. sayfa · Irvin D. Yalom
205
Kitap
1
Takip edilen
96
Takipçi
25
İnceleme
353
Alıntı
63
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
T.
@LucidInterval
·
"Şey, insanın üzgün olduğunu söylemesi hiçbir zaman çok işe yaramaz."
Sayfa 179
·
Kitabı okudu
Burma Günleri
George Orwell
T. isimli okura yanıt verildi
T.
Evet tam bir dram. Ama nötr kalanlar da bir zamanlar diğeri gibiydi. Üzüle üzüle taş oldu onlar da, makineleşti, dramdan korktuğu için nötr artık. "Bence" :P
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
T.
@LucidInterval
·
"Şey, insanın üzgün olduğunu söylemesi hiçbir zaman çok işe yaramaz."
Sayfa 179
·
Kitabı okudu
Burma Günleri
George Orwell
T. isimli okura yanıt verildi
T.
Çok doğru. Ve günümüzde her türlü ilişkide, arkadaşlıkta insanlar birbirlerine zayıf hidrojen bağlarıyla bağlı olduğu içün ufak hatalar, yanlış anlamalar bitiriyor onları.. Aslında birbirleri için o kadar da mühim olmadığını anlıyor iki taraf da. "bence"" :D
T.
@LucidInterval
·
"Şey, insanın üzgün olduğunu söylemesi hiçbir zaman çok işe yaramaz."
Sayfa 179
·
Kitabı okudu
Burma Günleri
George Orwell
T. isimli okura yanıt verildi
T.
Gerçekten üzgün olan bir şekilde ifade eder ama bence; ancak bu da motivasyon meselesidir. Tabi bu da muhataba verilen değere bağlıdır, öyle ki yapılan bir yanlış karşısında hissedilen üzüntü o yanlışın ne olduğundan çok kime yapıldığı ile alakalıdır. Ve aslında insan bunu da öğrenir, kaybetmekten korkmadıklarını üzer yalnızca.. Fazla genelleme yaptım. "bence" ekliyorum buraya :D
Takip Önerileri
T.
@LucidInterval
·
"Şey, insanın üzgün olduğunu söylemesi hiçbir zaman çok işe yaramaz."
Sayfa 179
·
Kitabı okudu
Burma Günleri
George Orwell
T.
Evet kesinlikle. Zaten kelimelerin içinin bu kadar boşaldığı bir dönemde herhangi bir duyguyu klişe kalıplarla ifade edebilene madalya takmak lazım :)
Geri
İleri