Betül

Betül
@Lugatperest
“Uçurtması kaçtı diye göğe küser mi insan?”
@Lugatperest·
·
sabitlendi
Bir şey nefisle istenince kolay olmuyor, ama gönülden istenince hiç gecikmiyordu.
Alıntı
Reklam
Kırık kalp, dünyadan kopmanın adıydı.
Yürek yarası..
Çocukların suçu olur mu? demek istedim…
Geçmez sanılan ama en çabuk geçen şey zamandı.
Ayrılık soğuk, kavuşmak ne denli sıcaktı.
Reklam