Ey Allah'ım! Zâtına isim olarak seçtiğin veya kitabında inzâl buyurduğun veya kullarından herhangi birisine öğrettiğin veya nezdindeki ilmigaybda kendi zâtına tahsis ettiğin ismin hürmetine sığınarak, senden Kur'an'ı, kalbimin baharı, göğsümün nuru, üzüntümün cilâsı, hüznümün gidericisi ve kaygımın silicisi kılmanı senden isterim.
Kuralımız şudur: ane yaparsak yapalım, Allah için ve Allah'la beraber yaparız, karşılığını da Allah'tan bekleriz. Karşılığı kuldan beklememek Müslüman edebinin formülllerinden biridir.