Ebru

Ebru
@Luna2407
“Kısacası bende aşık olur, sevebilirim(ne yaparsınız, böylesi şeyler bizim irademizle olmuyor).”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Diyelim ki… evet, belki namuslu bir insansın, ama namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? Hatta temiz bir insan…”
“Yaptığım bütün bu rezillikleri ne şimdi, ne de hiçbir zaman onlara unutturabilirim… Öyleyse bu konu üzerinde düşünmem de gereksiz…”
“Kendine ait bir yalan, başkalarına ait gerçekleri tekrarlamaktan belki daha iyidir. Birincisinde sen bir insansın, ikisincisinde ise bir papağan!”
“Bilim ne diyor: Dünyada herkesten çok kendini sev, çünkü dünyada her şey kişisel çıkara dayalıdır.”