Ebru

Ebru
@Luna2407
“Ey sonbahar bu! Artık bu kadar güzellik ve sıcaklık verdikten sonra! Eylülden daha ne beklenir. Eylül malum ya. Hüzün ve yağmur ayıdır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Nasıl yaşıyorlar Ya Rabbim. Sevmeden, sevilmeden nasıl yaşanıyor? Evet, nasıl yaşamıştı? Hayatı nasıl bir çöldü diye şaşırıyordu.”
“Ah bu gözler! Bunlara bir renk vermek mümkün müydü? O kadar uzun süre bakamıyordu ki, rengini belirleyebilsin.”
“Halbuki gerçekte burada kalmak için canını verdiği halde işte şimdi kaçıyordu; çünkü artık burada yaşamaya sabır ve tahammülü, kuvveti ve dayanacak hali kalmamıştı.”
“Erkek kalbinin kadınların kalbinden daha fazla isteği olması bir haksızlık değil miydi?”