İrem

İrem
@Luna_1
Ne olduğunu gizleyemem . Efkâr basınca kimsenin şaklabanlığına gülmem. Karnım acıkınca yerim,kimsenin keyfini bekleyemem. Uyku bastırınca uyurum, elalemden bana ne ?Neşelenince gülerim , kimsenın sırtını sıvazlayamam , kimsenin nabzına göre serbet vermem .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Köpeğimin bir kargaya havlaması, bir erkeğin aşk yeminlerinden daha hoş gelir kulağıma
Sayfa 8·Kitabı okudu
Diğerleri açlıklarını gidermek için teslim oldu. Özellikle tembellik yüzünden biz burada kaldık. Uyuyoruz. Karşı koymak için birleşmekten yoksunuz ...
Başımıza gelenler kaçınılmazdı. Zihinsel tembellik bizi ele geçirdi. Kitap bile okuyamıyoruz. Polisiye hikayeler bile inanılmaz bir zihin yorgunluğu yapıyor. Oyun da yok.Başarı şiddeti de beraberinde getiriyor. Çizgi filmler bile ilgilimizi çekmiyor artık .
Sayfa 188·Kitabı okudu
Bir katır kadar inatçı ve bir insan kadar aptal !
Sayfa 114·Kitabı okudu