Fakat hatırladığım kadarıyla yanıma oturup saatlerce mutlu mutlu dinlerdik,biri bitince iğneyi diğerinin üzerine yavaşça bırakırdık. Bir şarkının değişik yorumlarını dinleyip, sonra üzerine tartışmaya bayılırdık. O mısranın bu kadar alaycı tavırla yorumlanması uygun muydu?..