Kendi olarak, sana gelen..
Sana gereksinimi olmadan, seni isteyen..
Sensiz de olabilecekken, seninle olmayı tercih eden..
Kendi olmasını,seninle olmaya bağlayan
O,işte…
Gitme bur'dan
Sen olmadan ben asla yaşayamam
Kesmiyo' ne ilaç ne antidepresan
Çözemedim valla', çok enteresan
Yalvarıyorum, gitme bur'dan
Sen olmadan ben asla yaşayamam
Kesmiyo' ne ilaç ne antidepresan
Çözemedim valla', çok enteresan
Kafayı yiyorum
Ben en başından biliyordum bu savaşın yüreğimde hiç kapanmayan derin yaralar açacağını tüm çabamın boşa gidip sonunda ellerimin bomboş kalacağını ya ben biliyordum başkalarına özenle baktıran o mutluluğun beni hiçbir zaman bulamayacağını ama insan bazen ölesiye yanılmak istiyor ve kendini tüm bunlara rağmen sevmekten alıkoyamıyor…