Duygu

Kendi olarak, sana gelen.. Sana gereksinimi olmadan, seni isteyen.. Sensiz de olabilecekken, seninle olmayı tercih eden.. Kendi olmasını,seninle olmaya bağlayan O,işte…
1000k
Reklam
Gitme bur'dan Sen olmadan ben asla yaşayamam Kesmiyo' ne ilaç ne antidepresan Çözemedim valla', çok enteresan Yalvarıyorum, gitme bur'dan Sen olmadan ben asla yaşayamam Kesmiyo' ne ilaç ne antidepresan Çözemedim valla', çok enteresan Kafayı yiyorum
1000Kitap
Ben en başından biliyordum bu savaşın yüreğimde hiç kapanmayan derin yaralar açacağını tüm çabamın boşa gidip sonunda ellerimin bomboş kalacağını ya ben biliyordum başkalarına özenle baktıran o mutluluğun beni hiçbir zaman bulamayacağını ama insan bazen ölesiye yanılmak istiyor ve kendini tüm bunlara rağmen sevmekten alıkoyamıyor…
1000k
Peki ya fikirler? Yargılayarak tükettiğin fikirlerin yerine yenilerini üretebiliyor musun?
1000Kitap
“Yargılamak insanlığın en büyük duvarıdır. Anlamak ve kabullenmekse tek ilacı.”
Edebiyat
Reklam