"Birini kaybetmenin üstesinden gelmenin en iyi yolu diğer insanlardır. Doğru insanlar. Onun yerini almak için değil, yaşamanın nasıl bir şey olduğunu sana hatırlatmak için."
Yaşam bana öğretti ki; hayata küsüp köşene çekilince bir mucize olmuyor, gizemli biri gelip sorunlarını çözmüyor. Kendine kendin sahip çıkmadıkça, Katherine Hepburn'un tabiriyle "Kendi kayığını kendin çekmedikçe" bir yere varamıyorsun. Her ne sorunun varsa, çözüm de sendedir. Kendine sahip çık.