Leyla Aydın

Leyla Aydın
@Lylydnnn
Felsefem özgürlüğe inanmaktır,silahım gülmektir,lisanım ise kalbimin sesidir .
In the day In the night Say it all Say it right You either got it Our you don't
Müzik
Reklam
"Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum ."
Hepimiz bataklıktayız ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.
Alıntı
Dinleyin geceler, duyun sesimi. Benden daha yalnız değilsiniz ki. Nedir bu karanlık, nedir bu sessizlik? Benden dertli değilsiniz ki.
Müzik
Ne demişiz biz, bugün batarsa güneş yarın yeniden doğar.
Müzik
Reklam