Leyla Aydın

Leyla Aydın
@Lylydnnn
Felsefem özgürlüğe inanmaktır,silahım gülmektir,lisanım ise kalbimin sesidir .
"Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum ."
Reklam
"Kimi zaman ilerisi o kadar karanlık görünüyor ki ,insan düş kurmaktan bile korkuyor ."
"Sevdiğimiz zaman evren'in bir parçası oluruz."
Sayfa 178 - Çeviri :Özdemir ince .Can yayınları·Kitabı okudu
"Necip ve Suat yanarak can verir."Romanın en iyi şekilde bitti .Çünkü karakterler karşılaşmayarak bitebilecekleri en iyi sonla bittiler .
Antik yayınları·Kitabı okudu
"Eğer merhametin sonsuz değilse bu durumda sen de sonsuz olmazsın."
Sayfa 29 - Zeplin yayinevi·Kitabı okudu
Reklam