Leyla Aydın

Leyla Aydın
@Lylydnnn
Felsefem özgürlüğe inanmaktır,silahım gülmektir,lisanım ise kalbimin sesidir .
İntihar etme fikri olmasaydı kendimi çoktan öldürmüş olurdum. Yaşamamı devam etmemi sağlayan şey her zaman önümde böyle bir seçeneğin olduğunu bilmekti .Sahiden bu düşünce olmasaydı, bu hayata bir yere veya bir şeye saplanmış olma duygusuna asla katlanamazdım. Emil ciorn
Reklam
Yalan dolan olmayan yüreklere ihtiyacımız var .
Dünyaya güzel izler bırakmak lazım.Çünkü herkes güzel hatırlanmak ister.
"Kalbine bir sor ,böyle yaşanır mı hiç?" Tolstoy .İnsan Ne İle Yaşar.
1000Kitap
"Kimi zaman ilerisi o kadar karanlık görünüyor ki ,insan düş kurmaktan bile korkuyor ."
Reklam