alyeska

alyeska
@Lynvries
döndük mü kalbini attıran o ilk yalana?
Kendimi berbat hissetmeme neden oldu.Çok güzel,çok akıllı,çok zeki olduğu için değil.Onda benim gördüğüm şeyi gördüğü için.
Reklam
Bazen herşeyi üzerimize yıkılıyor gibi hissederiz ama belki de bu yeni birşey inşa etmemiz için bir şanstır.
"İnsanlar kazanmak ve kaybetmek arasındaki benzerliği anlamadılar."
"Her insan birilerine yenilir."
"Bu bir savaşsa kalbim onun tarafından işgal edilmişti.Ama bu aşksa ben onun kalbini incitmiştim."
Reklam