alyeska

alyeska
@Lynvries
döndük mü kalbini attıran o ilk yalana?
İnsanlar onlar gibi savaşmadığında seni ordudan bile atarlar.
Reklam
İşte benimde istediğim buydu.O olmasa ne yapardım diyeceğim biri.Ve birinin o olmasa ne yapardım diyeceği kişi olma isteği.
Bir insanı sevdiğin zaman onun iyiliğini istersin.Kendi iyiliğin için birini istiyorsan bu zaten yanlıştır.
Ben ona koşmamıştım ama o koşarak bana gelmişti.
"Kalbinin kapısı hep benim için açık mı olacak?" "Hayır o zaman başkaları da içeriye girebilir.Kapı yok,kalbim senin."
Reklam