- Neyin var oğlum? Ne oldu?
- Ölmek istiyorum -dedim burnumu çeke çeke.- bıktım artık. Yaşam, küfemde taşıyamayacağım kadar ağır bir yük oldu.
Yanımda oturan yüz yaşında bir moruk, "şşşş" dedi.
Susmamı isteyen pinponun elinde bir dergi vardı. İçinde de üçgenler, kareler falan.
- Neyin var? -dedi karşımda oturan.- Daha yaşamının ilkbaharındasın!
- Yaşam ne aldatıcıdır biliyor musun? -dedim acı acı- Takma göğüs gibi! Tam hedefe yaklaştığını sandığın anda eline kauçuk gelir!!