Melek Ulu

Puan vermedi·400 syf.··
2023 8. kitabı
#okudumbitti #AramizdakiSözler /400 sy #CharlesMartin #EpsilonYayınEvi Ne söylersen söyle her zaman geri alabilirsin. Biliyorsun bunlar sadece sözler.. Sopalar ve taşlar kemikleri kırabilir ama birisini derinden kırmak istiyorsan sözcükleri kullan ...!! ------------------------------------------------------------- Merhaba arkadaşlar.. Bu kez, Charles Martin'ın kaleminden “ARAMIZDAKİ SÖZLER” ile sizlerleyim --------------------------------------------------------------- ➜Kitabın kapağı bizlere bir aşk hikayesinin tam ortasında olacağımızı gösteriyor değil mi ? Bakalım gerçekten öylemi Belki de öyle değildir Belki de bizi karşılayan bambaşka bir hikâyenin içinde olacağız Şöyleki; Hayatta kalma mücadelesini , satır aralarında dramatik bir aşkla harmanlarken, aşkı ise hayatta kalma ile iç içe geçiyor.. Tam bir çapraz ateş yani.. ---------------------------------------------------------- Kaza anından itibaren bütün ilgiyi üzerinde toplarken kurgu, tam da bu kırılma noktası üzerinden tam hız devam ediyor.. Hem de , ne devam etmek Birbirine yabancı iki insanın en saf duygularına yaslanan kurgu; Yaşanan her bir zorlukta, karakterlerine birbirlerinin farklı yönlerini tanıma fırsatı veren yazar aynı zamanda, hayatta kalma mücadelesini dramatik bir aşka da dönüştürüyor.. Her iki kahramanımızın gözünden ve bakış açılarından...
Aramızdaki SözlerCharles Martin · Epsilon Yayınları · 2016120 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Melek Ulu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.··
2023 8. kitabı
Charles Martin
8.2/10 · 120 okunma
Puan vermedi·456 syf.··
2023 7. kitabı
#OkudumBitti #KitapYorumum #KristyCambron #KelebekİleKeman / 447 sy #ArkadyaYayınları Yüreğinin en ıssız köşesinde bile bir kelebeğin umuda kanat çırptığını duyabilirsin.. "Dans et benimle" "Ama burada müzik yok ki." Vladimir anlamlı bir ifadeyle gülümsedi. "Sen ve ben? Bizim hep kendi müziğimiz olmadı mı Kelebek?" -------------------------------------------------- ➜ Sizlere yine kalemi ile ilk kez tanıştığım Kristy Cambron'un “KELEBEK İLE KEMAN” kitabının tanıtımı ile geldim.. ------------------------------------------------------------- Yine ırkçılık yine vahşet yine lanetler ettiren savaşın o soğuk & acımasız yüzü İnsanı ,insan yapan gücü, parası , makamı vs...değildir Hele ki dili, dini ,rengi ,inanışı, kültürü hiç değildir Hangi şartlar ve koşullara sahip olursa olsun hiç kimse birbirinden üstün değildir İnsanı, insan yapan sevgisi, merhameti, vicdanı ve ahlakıdır ------------------------------------------------------------- Kadın/erkek, yaşlı/genç, çocuk / bebek demeden toplama kampında yaşanan insanlık dışı acı gerçekler. Diri diri yakılan, gaz odalarına gönderilen insanların bilmeden adım atışlarını ,çaresizce izlemekten ve müzik çalmaktan başka yapabilececeği bir şey olmayan Adele ve onun gibi niceleri.. İnsanın yüreğine inceden dokunan , acıların, ızdırabların , işkencelerin, korkularının, tükenmişliklerin sonunda hiç beklenmedik bir anda karşımıza çıkan ikinci şanslara inanmamızı sağlayan umut dolu bir hikayeydi okuduğum...
Kelebek ile KemanKristy Cambron · Arkadya Yayınları · 2017696 okunma
Puan vermedi·384 syf.··
2023 5. kitabı
#OkudumBitti #WulfDorn #Oyunbaz 382 ➜Her masalın sonundaki o cümleyi hiç düşündün mü? “Ve sonsuza dek mutlu yaşadılar” Bu cümlenin içinde kaçınılmaz bir gerçek gizlidir. Çünkü sonunda kayıp vardır..!! En acımasız yanı da şudur: Öncesinde ne kadar mutlu olduysan, kaybettiğinde o ölçüde canın yanar. ----------------------------------------------------- Wulf Dorn ile en bolundan beyin fırtınası yapmaya ve zihnimizle kedinin fareyle oynadığı gibi oynamasına ne dersiniz yine Bizleri bir katilin zihniyle ve iç dünyasıyla buluşturan ,geçmişinin ve beyninin karanlık köşesine yolculuk yaptırtan “OYUNBAZ” kitabının tanıtımıyla geldim sizlere.. ----------------------------------------------------- Wulf Dorn'u ilk PSİKİYATRİST kitabı ile tanımıştım ve sonrasında ise ŞİZOFREN.. Şimdi de yazarımızın üçüncü kitabı olan OYUNBAZ ile yola devam Bir bireyin başka bir kişinin kendisine âşık olduğuna dair sanrılarıyla karakterize edilişi ve çoklu kişilik bozukluğunun kendisini nasıl parçalara böldüğünü ve buna dayalı olarak da götürülerini güzel ve doyurucu bir şekilde harmanlanıp biz okuyuculara aktarılması benim nazarımda tatmin ediciydi diyebilirim Saplantıların, korkuların ve geçmişin , şimdiye bıraktığı karanlık ve derin izlerin, insana yaptıramayacağı hiç bir şey olmadığını gözler önüne sererken yazarımız , biz okurların zihniyle öyle bir oynadı ki öyle bir hazırlıksız yakaladı ki ''Nasıl yaa'' dedirtti resmen birçok yerde.. Ağızımızı açık bırakmayı da eksik etmeyen yazarımız sindirilmesi zaman alan, ters köşenin ters köşesi ile de o sıra dışı muhteşem finalini yapıyor, bomba etkisi tadında .. Resmen beynim uyuştu , devrelerim yandı Kitabımızı ben yine çok ama çok beğendim, yazarımızın güçlü kalemi su götürmez bir gerçek zaten.. Türü sevenlere kesinlikle tavsiye
OyunbazWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 20165,8bin okunma