#OkudumBitti
#KitapYorumum
#KristyCambron
#KelebekİleKeman / 447 sy
#ArkadyaYayınları
Yüreğinin en ıssız köşesinde bile bir kelebeğin umuda kanat çırptığını duyabilirsin..
"Dans et benimle"
"Ama burada müzik yok ki."
Vladimir anlamlı bir ifadeyle gülümsedi.
"Sen ve ben? Bizim hep kendi müziğimiz olmadı mı Kelebek?"
--------------------------------------------------
➜ Sizlere yine kalemi ile ilk kez tanıştığım Kristy Cambron'un “KELEBEK İLE KEMAN” kitabının tanıtımı ile geldim..
-------------------------------------------------------------
Yine ırkçılık yine vahşet yine lanetler ettiren savaşın o soğuk & acımasız yüzü
İnsanı ,insan yapan gücü, parası , makamı vs...değildir
Hele ki dili, dini ,rengi ,inanışı, kültürü hiç değildir
Hangi şartlar ve koşullara sahip olursa olsun hiç kimse birbirinden üstün değildir
İnsanı, insan yapan sevgisi, merhameti, vicdanı ve ahlakıdır
-------------------------------------------------------------
Kadın/erkek, yaşlı/genç, çocuk / bebek demeden toplama kampında yaşanan insanlık dışı acı gerçekler.
Diri diri yakılan, gaz odalarına gönderilen insanların bilmeden adım atışlarını ,çaresizce izlemekten ve müzik çalmaktan başka yapabilececeği bir şey olmayan Adele ve onun gibi niceleri..
İnsanın yüreğine inceden dokunan , acıların, ızdırabların , işkencelerin, korkularının, tükenmişliklerin sonunda hiç beklenmedik bir anda karşımıza çıkan ikinci şanslara inanmamızı sağlayan umut dolu bir hikayeydi okuduğum...