Herkese merhaba arkadaşlar ,
1 ay içinde 2 kez okudum kitabı, ilk okuyuşumda pek de bana göre bir kitap olmadığı kanısındaydım sonrasında buradaki bir inceleme vasıtasıyla kitabı daha rahat bir kafa halindeyken okumam gerektiğini anladım öyle de yaptım kitabı hep sakin zamanlarımda yavaş yavaş iyice özümseyerek okudum . Mükemmel bir kitap ,bir imparatorun kaleminden hayata dair dersler veriliyor ve bu dersler hayat boyunca kişinin işine yarayabilecek dersler,mutlaka okunmalı.
DüşüncelerMarcus Aurelius · Yapı Kredi Yayınları · 202228bin okunma
Mavi yakalı bir aileden gelip dünya devine dönüşen starbucks’a sahip olan Howard Schultzun kendi kaleminden yazdığı kitap. Strabucks önceleri küçük bir kahve dükkanıyken Howardın işe girip şirketin misyonunu değiştirip, yenilikçi stratejiler geliştirerek bi dünya markası haline getiriyor. Howard buradaki misyonu satışlar üzerine olmayıp şirket çalışanlarıyla kurduğu ailevi bağlar ve müşterileriler ile çalışanlar arasındaki samimiyet bağlarıdır bu da şirketi bambaşka seviyelere taşımıştır.Howard Schultz’un bu kitapta yazdığı başarı hikayesi başarılı bi şekilde kaleme alınmış ,ilk 250 sayfasından çok keyif alarak okudum sonlara doğru artık şirket hakkında daha detaylı konulara girerek beni biraz kendinden uzaklaştırmıştır kitap. Ama genel itibarıyla okunmaya değer bir kitap
Kitabı çok beğenerek okumadım.Kitapta belli başlı güzel noktalar var ama anlatımda gereksiz bi aşırılık var, kitabın yarısından itibaren sadece özet kısımlarını okudum ve kitabın özetini de video olarak izledim. Kitap daha kısa ve net olabilirdi
Karşıt YatırımAntony M. Gallea · Scala Yayıncılık · 2016143 okunma
Her Şey Beyinde Biter
Kitapta güzel yerler, güzel mesajlar var ama geneli itibarıyla çok iyi bi kitap değil. Tekdüze bi anlatımı var , kitabı beğenmedim açıkçası
Kitabın herkes tarafından beğenilmesine şaşırdım açıkçası. Kitabın sonlarına doğru okumayı bıraktım, genel olarak aklımda bişey kalmadı. Öncesinde okuduğum; Babilin En Zengin Adamı, Zengin Baba Yoksul Baba kitaplarına göre mi bende etki bırakmadı anlamadım .