Aslında başarısız olabileceğimize dair her türlü beklentimiz vardı. Fakat başarısız olduğumuzda hızlı davranacağımıza, bundan ders çıkaracağımıza ve bu yüzden daha iyi olacağımıza inanıyorduk.
Bana göre çevremizin,ruh halimizle bir hayli bağlantısı vardı ve ruh halimiz de başarımızın önemli bir parçası oluyordu. Birdenbire bir sürü sektör çalışanı ve otomatla aynı mekanı paylaşırsak ruh halimizin nasıl değişeceğinden endişe ediyordum.
Yarı yarıya koç için pek uygun değil.İşin başında olmak istemiyor ve seninle arasına sorunlar girsin istemiyor,asla. Biz bunu elli bire kırk dokuz yapsak nasıl olur? İşin kontrolünü sana versek ?