Yıllardır, her ihtimali düşünüyorum, acaba diyorum, bazı şeyleri değiştirebilir miydim? Acaba bir saniye bile olsa daha fazla olabilir miydim yanında? Neden deliremediğimi bile bilmiyorum.
Çok yoruldu hem zihnim hem de bedenim, en çok da yıllardır yanan kalbim...