Maruz kaldığımız acılarla bir şekilde mücadele etmeliyiz. Ebeveynlerimizin bize sevgi hissettirmediğini ve onlarla yaşamak zorunda olduğumuzu farz edelim. Nasıl mücadele ederdiniz? Kafka'nın bu acılarını kabulleniş ve onlarla mücadele ediş biçimi Dönüşüm kitabında.