Gel gör ki geçiyor zaman bir saniyeyi dahi geri alamıyorsun ömrün kısalıyor farkında değilsin hâlen dikiyorsun gözlerini uzaklara ulaşamıyorsun için için ağlıyorsun, karanlık çökmüş kaçmak istediğin insanoğlu çoktan yummuş gözlerini ölüme sen ise hâlen kaçmak için bir yol arıyorsun yolunu bulamıyorsun deliriyorsun yalnızlıktan sığmıyorsun geceye, uykuyla kandırıyorsun kendini ve gel gör ki yeni bir güne doğmuşsun ve herşeyi unutmuş bir şekilde ömründen yemeye başlıyorsun.
Ve gel gör ki sen aynı sensin, kaçıyorsun, uzaklaşıyorsun tekrar eski kendine dönüyorsun.
~MPnr~