Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Kendinize ehemmiyet verin neden mi? Çünkü; içinizde henüz tanınmamış bir çocuk, keşfedilmemiş bir dünya ve hâlen yaşanmamış bir hayat var. Ehemmiyet verin ki içinizdekiler zarar görmesin. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam
Dünya yaşamı sonsuz değildi sadece üç günlüktü, dünya yaşamının bir sonu vardı (ölüm), tüm yatırımları dünya yaşamına yatırmayacaktık yapacağımız en büyük yatırım öbür dünyaya yapacağımız yatırımdı, dünya yaşamı birbirini öldürmek, kalp kırmak için değildi hep birlikte barış, huzur ve mutluluk içinde yaşayacağımız kocaman bir okuldu en sonunda hepimiz şehadetnamemizi alacaktık. Biz dünya yaşamına fazlasıyla bağlandık ve çok yanlış anladık. ~MPnr~
Yaşam ve Ölüm
Uyumak istemiyorum. Çünkü; gecemi gündüz, gündüzü mü ise gece yapmak istiyorum. ~MPnr~
Edebiyat
Hayat ne acımasızdı seni anlıyanı senden alıyor, anlamayanla baş başa bırakıyordu çiçek açmana izin vermiyordu. ~MPnr~
Hayat
-Yolculuk diyorum bayım +Evet bayan -Neden yolculuk yaparken insanın tam da göğsüne bir sıkıntı oturuyor ta ki yolculuk bitinceye kadar yerinden kıpırdamıyordu. +O sıkıntı mutluluğu getiren sıkıntıdır bayan. ~MPnr~
Edebiyat
Reklam