Semih

Semih
@MSemih
Bağlılık,düşünmemek demektir,düşünmeye gerek duymamak demektir.Bağlılık bilinçsizliktir.
Reklam
Birini seviyorsan gerçekten severdin, verecek başka hiçbir şeyin yoksa bile sevgin yeterdi.
Bilinçleninceye kadar asla başkaldıramayacaklar, ama başkaldırmadıkça da bilinçlenemezler.
Parti sloganında ne deniyordu: ``Geçmişi denetim altında tutan,geleceğide denetim altında tutar;şimdiyi denetim altında tutan,geçmişi de denetim altında tutar.``
Siyaset
Özgürlük iki kere ikinin dört ettiğini söyleyebilmektir. Eğer buna izin verilirse, gerisi kendiliğinden gelir.
Reklam