İnsanların bir çoğu ne yapıyorsa menfaatleri için yapıor.Bu zamanda güzel insana denk gelmek cidden zor.Güzel insana denk gelesinizz…İyi Geceler🌸
Gönülden söylenilen sözler karşılıklı konuşurken hissedilirya,keşke yazarakta dil ile söylenmeyen sözler hissettirilse:/