•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
içtenliklee
İnsanların bir çoğu ne yapıyorsa menfaatleri için yapıor.Bu zamanda güzel insana denk gelmek cidden zor.Güzel insana denk gelesinizz…İyi Geceler🌸 Gönülden söylenilen sözler karşılıklı konuşurken hissedilirya,keşke yazarakta dil ile söylenmeyen sözler hissettirilse:/
Düşünce
Reklam
karakterinizin yetmediği her ortamdasınız…
“Kuşlarada fazla imrenme.”dedi meczüp. uçmanında çoğu çırpınmak..
İnsan
vaktinde yağmayan yağmur,kurumuş çiçeği yeşertmez. Gecikmişliğim ilacı yok,biliyorsun.
•göz nereye bakar kalp oraya kayar
neye nasıl bakarsan bil ki özün onunla doludur
Şiir
Reklam