•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
Bab-ı Esrar • Bizim iyiliğimiz de, kötülüğümüz de karşılıksızdır S:252
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
•Kalplerinizden uzakta olmak bana iyi geliyor.
Bir yılda ne değişebilir ki? -“Her şey.” Sevdiğin insanlar bile mi? -“Özellikle sevdiğin insanlar değişir!.”
“Canım benim.İnsan ağlayarak uyuyakaldığı geceleri unutmazz.”
“Nasıl istersen öyle olsun dedim ama; Ben vicdanın var sanıyordum.”