•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
••Ölümü düşünmek yenilmek, Sevmek ölümü yenmektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geleceğim, bekle dedi, gitti Ben beklemedim, o da gelmedi. Ölüm gibi bir şey oldu.Ama kimse ölmedi...
Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
"Aslında ne kadar zor şey bu yaşamak dedikleri..Üstat, 'yaşamak yaralanmaktır' diyor. Doğru da söylüyor..Yaralandıkça büyüyor insan, yaralandıkça yaşamayı anlıyor, yaşayamıyor belki ama anlıyor. Ve ne tuhaf ! Bütün yaralar yaramı sarar sandıklarının elinden geliyor."
Satranç misaliyim artık : Kaleyi "♜"sattım Filler "♝" isyanda Vezir "♛" intihar etti .Atları "♞♞" serbest bıraktım. Ve çevremdeki Piyonlardan "♟" hiç medet ummadım şimdi Şah "♚" olduğunu düşünenler çıksın karşıma ..