Evin kapısında beni durduruyor. "Nereye gidiyorsun? Elektronik deftere baktım. Tarihten aldığın şu beş buçuğu bana açıklayabilir misin?"
"Peki... Konuyu sevmemiştim."
"Düşük not almak için sence iyi bir neden mi bu?"
Bir an için düşünüyorum.
"Eh, evet."
Eğer gözlerim görseydi arabayı, scooter'ı, helikopterleri, trenleri, denizaltılarını ve uçakları ben kullanırdım. Gerçekten. Çılgın bir pilot olurdum. Ve tek başıma dolaşırdım.
Hiçbir şeyden korkmazdım.