"İnsan"ı tek kelimeyle anlatmam istense bu "gurbet" olurdu sanırım. Gurbette olur olmadık şeylere hasret duyulur ve esasında olmasa bile olur olmadık şeyler güzel gelir. Bir takım imkânlar daha iyi olsa da aklı hâlen "memleket"i neyse onda olur. Netice itibarıyla insan hayatı boyunca gurbet misali hep bir şeylere özlem duyar. Anneye, babaya, sevgiliye, dosta, sevgiye,vefaya, dağa ve gökyüzüne vesaire.. Onun için her insan her hâliyle bir çeşit gurbettir..🌾🏔️