Mavi

Aşk, itiraf durağında fazla beklemiyor. Geç kalınca bütün sızlanmalar nafile. Pişmanlık durağında beklemektense var git itiraf durağında bekle...
Edebiyat
Reklam
Bir sürü şey söylemek istemiyorum ama susuyorum. Acı çekiyorum , mutluymuş gibi davranıyorum. Neden böyle? Neden üzgün olduğumu kimse bilmesin istiyorum. Ya da böyle davranan tek ben miyim?
1000Kitap
Aymayan bir güne daha uyandık herkese günaydın ☘️🍃
1000Kitap
Ben elini diye ateşi tuttum... 🎶🎶🍀
Müzik
Bir ah çektim içimden... youtu.be/y9nw46fejC4
Müzik
Reklam