Bir sürü şey söylemek istemiyorum ama susuyorum. Acı çekiyorum , mutluymuş gibi davranıyorum. Neden böyle? Neden üzgün olduğumu kimse bilmesin istiyorum. Ya da böyle davranan tek ben miyim?
Da Vinci'nin ortaya koyduğu nefes kesen Hristiyan sanatı bile, sanatçının çarpık bir ruh dünyasına sahip olduğu yönündeki ününü arttırmaktan başka bir işe yaramamıştır.
İsa'nın mesajı barıştır... vahşete karşıdır... sevgidir. Silas'a başlangıçtan beri öğretilen ve kalbinde taşıdığı mesaj buydu. Ve şimdi, İsa düşmanlarının yok etmeye çalıştığı mesaj da buydu. Tanrı'yı şiddetle tehdit edenler, şiddetle karşılanacaklardır. Bunu kaldıracak ve değiştirecek kimse yoktur.