Ben artık oluruna bıraktım bazı şeyleri...
Çünkü bazen ne yaparsan yap istediğin gibi yürümüyor herşey.
Her sabah aynı duyguyla uyanıp gün boyu aynı boşlukta savrulmak istemiyorum artık.
Belki yeterince savaşmadın diyecekler bazıları ya da gerçekten isteseydin vazgeçmezdin diyecekler.
Ama kimsenin benim içimdeki yorgunluktan, kırgınlıktan haberi olmayacak...🍂