Bazı insanlar söylediklerimden, davranışlarımdan rahatsız olmuşlar.Baya da kötü dedikodumun yapıldığını öğrendim.Açıkcası baya mutlu oldum, niye bilmem çok sevindim. Benden nefret edenler davranışlarımı yakıştırmayanlar, benle iletişime geçmesin, aynı ortamda bulunmasın.Benden nefret edenler ağlayarak beddua edebilirsiniz.