G. D.

G. D.
@MabelMatizFan

G. D.

, bir kitap okudu
7/10
·208 syf.·
Beğendi
·
2018 5. kitabı
John Boyne
8.7/10 · 50,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı insanlar söylediklerimden, davranışlarımdan rahatsız olmuşlar.Baya da kötü dedikodumun yapıldığını öğrendim.Açıkcası baya mutlu oldum, niye bilmem çok sevindim. Benden nefret edenler davranışlarımı yakıştırmayanlar, benle iletişime geçmesin, aynı ortamda bulunmasın.Benden nefret edenler ağlayarak beddua edebilirsiniz.
Elimde hiçbir şey yok çünkü hiçbir şey var*
Kor denizden o gül dudağın, söyle şimdi kimden yana.
Meyhaneler sen, içtikçe biten ben. Senden vazgeçersem, haram olsun.