G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
Evet,yalnızca sen,beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizin Fenerbahçeyi eziklemeniz hor görmeniz, bizim onu sevmeyi bırakacağımız anlamına gelmiyo sövmeye devam edebilirsiniz FB♥
Başımı,Hiç tanımadığım bilmediğim yüzünde siyah maskesi olan bir adamın omzuna koyup saatlerce hıçkırasım var ,sonra sessizce kalkıp gidesim...
Sevgiyi bekleye bekleye unuttuk artık sevemiyoruz..