Umut

Umut
@Maca_beyi
(G) “Ben sana çok alıştım, kuşun göğe alıştığı gibi..”
Beni özlersen söyle..
Kursağım Düğüm Atılmış Umutlarla Dolu..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hiç kırdım mı? diyen yok. herkes kırıldığının peşinde.
Ne güzel demiş Sezai Karakoç; "Açar bir gün elbet, yeniden gönlümüzün çiçekleri.."
Bitmişsin ama kimse farkında değil
Değer verince değişmeyen insanlar istiyorum.
Gökten işaret gelmez, Kalbin dediğine inan!
"Gülüşüne yağmur damlası çarpsa, Şiir olur... Bunu bir ben bilirim, bir de gökyüzü..." İsmet Özel
Nasıl oluyor biliyor musunuz daha yolun başı diyorsunuz az ötede çıkmaz sokak tabelası