Öncelikle Jack London’ın kitaplarını çok seviyorum. Bu romanın akıcılığı, kurgusu, yazarın hayatının bazı noktalarına değinilmesi beni çok etkiledi ve hiç bitmesin istedim.
O kadar beğendim ki Martin’in hayatını… herkesin kendi hayatında yaşabileceği, kendini bulabileceği mücadeleleri barındırıyor. Sadece beni üzen nokta; gerçek hayatta da olan toplumsal baskının insan üzerinde hayatına mal olabilecek kadar fazla olması. Karakterin o anki topluma layık olmak için elinden gelenin fazlasını yapıyor ama sonuç kendinden oluyor. Sonu beni bir o kadar üzse de tekrar tekrar okumak isteyebileceğim bir roman.