"Kamu bîmârına cânan devâ-yı derd eder ihsan,
Niçin kılmaz bana derman beni bîmâr sanmaz mı?"...
Aylar önce bu beyite rast gelmiş ve minik bir tebessümle nasip demiştim.Ama şimdi görüyorum ki olay görünmezlik değil kalp noksanlığıymış.
Rabbim her birimizin gönlüne nasipdarlık nasip etsin.