Sevgili Dost,
Aristo'nun tabiriyle ,"Birbirlerine hoş ve faydalı görünmedikleri gün birbirlerini artık sevmeyen, "dostlarla ne işimiz var. Bizim, Peygamberi ısırmasın diye ayağını yılan deliğinin üstüne kapatan Ebu Bekir'imiz, suikastı haber alınca Peygamberin yatağına yatan Ali'miz var.Son yudum suyu birbirlerine gönderip susuz şehit olan sahabelerimiz var. Bizim, "İman etmedikçe cennete giremezsiniz, birbirinizi sevmedikçe tam iman etmiş sayılmazsınız" diyen bir Peygamberimiz var!
"Sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz" diyen Yunus'umuz, düşmanın attığı taştan değil, dostun attığı gülden incinen Hallac-ı Mansur'umuz var
Sevgili Dost,
Dostluk gündüz görünmez; o, ateşböceği gibi yalnız geceleyin parlar.