Sonra gelince aklıma Mem Ararat sesi yankılanıyor içimde.
Ziwa bû hêstirê çava
Ji kanikên jiyanê
Êdî bila şev reş bibe lawo lawo
Nema deng dide çiya û zozan
Êdî nayên rojên ronî..
Ne olurdu bir gün beni kapında olsun dinle. Öldür bendeki beni sonra dirilt kendinle. Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle. Ama her defasında geri döndüm seninle. Hangi düğüm çözülür, nazla, sitemle, kinle?
Ne olur bir gün beni, kapında olsun dinle.
Sözde senden kaçıyorum doğru düzgün atlarla. Bâzan sessiz sedasız ipekten kanatlarla. Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla. Karşıma çıkıyorsun enserin imbatlarla. Adını yazıyorum bulduğum fırsatlarda.Yüreğimin başına noktalarla hatlarla Başbaşa kalıyorum sonunda heyhatlarla. Sözde senden kaçıyorum dolu dizgin atlarla,