Edaنur

Körsem Senden gayrısına yoksam Bozuksam Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık…
Reklam
💐🌷💐🌷 Allah'ım! Sen benim Rabbimsin. Senden başka hakkıyla ibadete layık hiçbir ilah yoktur. Beni sen yarattın ve ben senin kulunum. Gücüm yettiğince sana verdiğim söz üzereyim. Yaptıklarımın şerrinden sana sığınırım.Üzerimdeki nimetini ve günahlarımı kabul ediyorum. Beni bağışla. Şüphesiz günahları ancak sen bağışlarsın.. (Nesai, es-Sünenü'l Kübra 6/81) 💐 🌷 💐 🌷 #Ramazan
Hayırlı Ramazanlar, Hayırlı Cumalar :))
Öyle bir ânın arefesindeyiz ki: Gündüzü Cuma, akşamı teravih, gecesi sahur, sonrası Ramazan- Şerîf.. Mübarek olsun, güzelliklerle geliyor, güzelliklerle ayrılsın bizden...
Bir ses daha duymaya tahammülüm yok bu aralar Senden başkasını da almıyor zaten içim Ama biliyorum içimde taşırken bile seni, yanımda değilsin Hep seni kollayan, giderken ardından bakan ben oluyorum Ben yine mahzunum, ben yine mahcup Ve ben hep sana muhtacım Mehlika anlıyor musun? Gözlerinle ördün gönlüme hasret ağlarını Ne ben çözebildim, ne sen çözdün sırlarını Olurda bir gün okursan bu şiirden sancılarımı Pırıl pırıl gözlerine düşerse gözlerim, merak etme Merak etme sevgilim, sana en güzel rüyalarla gelirim Söylemiştim daha önce sağlam kaleler içerisinde değilim Çekseler gelir, itseler düşerim aslında biliyor musun? İsterim ki senin gözlerinden göreyim hayatı Yeşili, maviyi, gök kubbeyi ve en çokta kendimi Sahi beni görüyor musun sevgili? Artık yokuşları çıkamıyorum Bu dermansızlığın yaşımla yok bir ilgisi biliyorum Ne olur beni anla, damla damla tükeniyorum Seni başkalarının mısralarında okurum diye çok korkuyorum Ah benim canım, iki gözüm, olmasa da tahtın, sultanımsın... 🥀 Fatih Buhara Bezenek