Edaنur

İki kişilik bir yalnızlığım fotoğraflarının önünde Birisi alıp götürdüğün, öteki bırakıp gittiğin...
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan acısından utanır mı ? Döktüğüm yaşlarla zehirleniyorum.
Şiir
Seni yalnız bıraktım diye, Mezarından bile koşarak geliyorum eve.
Şiir
Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor.. Harflerden bir yalnızlık yolların ucunda . Kırk beş yıllık bir kavuşma..
Şiir
Kirpiklerin açıldı, kapandı. Yoksulluğa gülümseyen yaşama büyüsü.. Gelişini şiirlerle karşılayan odalar..
Şiir