Ben senin nabzının üzerine bir süper kahraman simgesi bırakabilirdim minik aşkım. Süperman olurdun, Batman olurdun, sen de herkes gibi olurdun. Oysa ben, senin bileğine bir yaşam ağacı bırakıyorum. Hayatın ta kendisi ol diye. Hayat, her zaman bir yolunu bulup yeşerir. Senin hayatın, her yapraklarını döktüğünde, her karanlıkta kaldığında, dalların her kırıldığında bir yolunu bulup yeşerecek. Senin süper gücün, küllerinden yeniden doğmak olacak. Annen gibi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Juliet'im olmaya hazır mısın? "
Doruk'un sorusuyla birlikte şaşkınlıkla başımı kaldırdığım sırada,garip birşey oldu. Ben daha cevap verecek kadar bile düşünmemişken diğer yanımdan kusursuz bir ses geldi. Onur'un sesi "Çok heveslenme" diye mırıldandı."Juilet, Romeo'nundur.
Eski sevgiline sormak lazım!"
"Eski sevgilim yok." Bir an donakaldı, gülüşü yüzünde soldu ve şoka girmiş gibi baktı yüzüme.
"Efendim?" Bana doğru eğildi söylediğimi duyamamış gibi.
"Yok işte. Söyledim ya, eski sevgilim yok." Yüzünü buruşturdu.
"Öldü mü?" Gözlerimi devirdim. Bunu gerçekten ciddi anlamda öyle düşündüğü için mi soruyordu, yoksa dalga mı geçiyordu benimle?
"Hayır, hiç olmadı."
"Nasıl yani?" dedi gülerek. "Senin şimdiye kadar hiç sevgilin olmadı mı?"
"Olmadı. Eğlendiysen konuyu kapatabilir miyiz?(!)"
"Hiç mi?"
"Susar mısın?(!)"
"Ta-mam!"
Ne yaşarsak yaşayalım ölme vaktimiz gelmediği sürece hayatımıza devam etmek zorunda kalıyoruz; hayatın bize en büyük cezası bu. İnsan, ardında birilerini bıraktıktan sonra önüne bakmak istemiyor. Sanki hayatımın beni geleceğime götürdüğü yolda yürüyorum ama başım arkaya dönük, gözlerim geçmişimde. Neden gözlerimiz önümüze bakamıyor, neden gözlerimiz hep ardımızda bıraktıklarımızda kalıyor? Ben artık kimseyi ardımda bırakarak yaşamaya devam etmek zorunda kalmak istemiyorum. Ben artık kimseyi ardımda bırakmak zorunda kalmak istemiyorum. Ben artık sevdiğim insanı unutmaya çalışmak istemiyorum. Aşk, insanın hayatına gelen en büyük şanslardan biridir ve ben artık bu şansı bırakıp gitmek istemiyorum. Ben aşkımı ardımda bırakmak istemiyorum. Onu unutmak istemiyorum. Sesini, kokusunu, saçlarının rengini unutmak istemiyorum.
Hayatınızda mutluluğu tutmak istiyorsanız, size her şeye rağmen "Seninleyim" diyebilenleri yanınızdan ayırmayın, gökyüzündeki son yıldız yanıp kül oluncaya kadar...