Bakıyorum hep konularda böyle sevgi dolu sözcükler peygamberin hayatını anlatıyorlar okuduğunu sanıyorlar ki okuyorlarda ama mesela çobanlık yaptigni isim olarak bliyorlar mesela bir çoban gerçek koşullarda ne yapar ne geçirir ne koşullarda kalır konusu hiç akla gelmiyor, mesela bir çoban asla ikinci kez soguk su içmez sıcak as ikinci defa yiyemez yanında , kendinden hariç bakmakla olduğu sürüsu var rızkını almasını izler ve çoğu kötü zor kosullarda birde böyle düşünün ve bugün izini takip etmek istediğiniz peygamberin hayvana merhametini örnek alın sabrını örnek alın önce o kivama gelin lafla olmuyor