Kalemimden
Her anın zaman dışında bir karşılığı olduğunu savunuyorum . Bu dünyada burada nasılsa ve şimdi öbür dünyadan izlenemiyorsa -çünkü öteki dünyada da ebedidir-. Zaman nasıl geri gitmiyorsa dün ile oyalanmıyorsa şimdi ve burada olan dünyayla zamansal ilişki kurulamazdı. Bütün saatlerimiz benlikten benliğe çırpan kanatlar olması içimde ki mutluluktan biliyorum.