Kitap okuduğum en net pedegoji kitabı.. Kesinlikle anne babaların baş ucu kitabı olmalı. Adem Güneş yine her zamanki gibi anne babaların yardımına koşuyor
Bu sırada kör bir adam sordu, Bir şey işittin mi, Üç el silah sesi, cevabını verdi diğeri, Aynı zamanda bir köpek uludu, Ama hemen sustu, üçüncü kurşunla olmalı, İsabet olmuş, köpek ulumasından hiç hoşlanmam...
Körlük kitabını okuduktan sonra bunun da güzel olacağını düşünerek okudum ama kitabı zor bitirdim. Çok sıkıcı geldi bana. Ancak sonu yine güzeldi. Körler asla görmemeye devam ediyor....
GörmekJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 202222,9bin okunma